لحظه ها
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

دارم به این نتیجه میرسم که خوشبختی رو باید در لحظه ها جستجو کرد .

اونوقت سعی کرد که این لحظه ها رو کنار هم گذاشت و به زندگی نگاه کرد.

خوشبختی این نیست که یه عمر سگ دو بزنی

شاید این باشه که انتخاب کنی

شاید این باشه که وجه مهربان و خوب افراد دور و برت به سمت تو باشه

من و نسل من جوری تربیت شدیم که مورد قبول پدر و مادر و بستگان و در و همسایه و سگ و گربه محلمون باشیم ولی هیچوقت فکر نکردیم که خودمون چی میخوایم !

درست مثل سگ های خونگی بار اومدیم که در ازای خورد و خوراک و لباس و تحصیل برای همه موجودات دور و برمون دم تکون بدیم و اینقدر بی جربزه بار اومدیم که نتونستیم یه لحظه فکر کنیم که :

پس من چی میخوام ؟

استاد مطابقت شدیم با زمانه و تقدیر و ....

و اگه یه موقع زبونم لال و دهنم پره خاک این سگ خونگی به صرافت افتاد که میتونه فکر کنه و انتخاب کنه

دیگه نمی تونه

چون دیگه تنها نیست که زندگی خودش رو بزاره روی تصمیمش . همه باید هزینه بدن که این هم خیلی جرات میخواد

پس باید زندگی رو در لحظه ها جستجو کرد

یکی از لحظاتی که من خوشبختی رو حس می کنم موقعیه که دارم رانندگی می کنم و ایلیا از صندلی پشتی دست میندازه دور گردنم و صورتش رو می چسبونه به صورتم و دقایق زیادی همینطور به موسیقی گوش میدیم و چقدر زیباست این لحظه . چقققققققققققققققدر زیباست !!!

فارغ از اینکه وقتی به فکر آینده و احتیاجات و مشکلات روبروی این بچه که می افتم ، انگار چوب تو آستینم کرده میشه به خودم فحش میدم که یه روزی ممکنه این حقیقت رو بکوبه تو صورتم که تو به روی هفت جدت خندیدی که نسبت به بود و نبود یکی دیگه تصمیم گرفتی

ولی اون لحظه که میاد در آغوشم فقط خوشبختیه

پینوشت۱ : چند وقتیه که به جاهای زیبا رفتم که اینقدر فرصت کم دارم و کار زیاد،  فرصت نمی کنم عکس بزارم ولی این عکس زیر یکیشه تو تعطیلی دیروز رفتیم .

میدونم حق دارین که محل سگ نزارین که چرا بهتون سر نمیزنم . حق دارین 

پینوشت ۲ : شما رو به همه مقدسات نرین نذر و نیاز کنین تو امامزاده که بقعه طلایی بسازن و یا پول بریزین تو صندوق صدقات جمهوری اسلامی که بعدش به فتوای مراجع تقلید حکومتی و درباری سابق بریزن تو انتخابات خرج کنن . این علی مونتی  ( که خیلی ازش بدم میاد و خدا شاهده از روی حسادت نیست . ایش ) کاری کرده کارستان که اگه بخوایم مقایسه کنیم این همه ملا و مرجع و .... به گرد پاش نمیرسن . خواستین باهاش تماس بگیرین و شادی این کار رو بچشین . 






:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست